Thursday, September 11, 2008

Pertengahan Ramadhan...

Salam... pagi ni baru sempat mengupdate blog. dah beberapa hari buka tp hanya sempat 'simpan draft' je. rs kerdil dan bersalah pulak tak sempat nk update, lagi2 bila ade teman yang menegur ".. aik, dpt award je diamkan diri?..." aisey, bukan mendiamkan diri, tapi tak sempat wahai teman2 dan rakan2 pembaca setiaku sekalian.. maafkan sy andai tak layak dapat award ini.. masa agak membataskan aina utk update minggu ni, kerana kesibukan kerja dan tugas2 lain .. tak berani berjanji, tp aina akan try naikkan kekerapan utk update blog ni utk akan datang erk :-)

Hari ni baru 11hb, kejap je rasanya, tp rata-rata rakan taulan kini sedang sibuk bicarakan tentang bulan yang ditunggu-tunggu semua, hari raya Idulfitri. masing-masing dah sibuk buat preparation itu.. dan ini... aina pun terasa jugak kemeriahan itu, tapi lebih memikirkan tentang janji aina yang patut dilakukan pada bulan yang mulia ini, serta ketakutan terhadap peristiwa yang akan berlaku selepas raya, final exam! skrg pun bahang final exam tu dh terasa.... mana tak nya, subjek yang diambil utk sem ni dua-dua susah. cuba je lah.. and wish me luck ek! (hehe.. padahal lambat lg :-))

Ada satu perkara menarik tentang raya tahun ni. Pagi takdi, sambil2 bersiap nk ke ofis biasalah saya akan buka tv sebagai peneman utk bersiap. Tgk MHI, tertarik dengan lelongan tiket2 bas yang ditawarkan oleh mereka. Destinasi2 yang paling glamour mcm Kelantan, K.Terengganu, Alor Star, J.Bahru antara destinasi yang ditawarkan. Mula-mula tu ingatkan tiket pergi je, rupa2nya tiket pergi balik! waaaa... best tu... bagi sesapa yang masih mencari2 tiket utk pulang ke kampung, bolehla tel, jawab soklan cepumas (mmg soalan2 yang mudah) dan pas tu akan dapat tiket yang dikendaki. Boleh amik seberapa banyak tiket, dan paling best bole amikkan tiket utk orang lain! ada tu siap amik 16 tiket balik kelantan utk 3 buah keluarga hihi... mmg best :-)

Oklah nk sambung keje.... selamat bekerja utk semua, kerjalah dengan penuh amanah dan dedikasi :-)

note : teringat pulak kat tiket bas ke grik... huhu

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates