Friday, November 19, 2010

Salam IdulAdha..


salam semua.. lama betul tak berblogging, rindu rasanya nak menulis hehe. hari ni baru masuk kerja, setelah hampir seminggu bercuti, merealisasikan macam2 aktiviti hehe. so far alhamdulillah rumah tak sampai tahap tunggang langgang lagi, masih di bawah kawalan :)

ceritanya.. masa yang pack. tiap hari penuh dengan aktiviti. alhamdulillah anak dan suami tidak tercicir malah join sama :) bermula dengan perlebaran sayap butikna menggunakan platform facebook, dan macam2lah lagi.. alhamdulillah.. rezeki insyirah agaknya.. jom pakat mai jenguk2 apa yang ada, butikna kini masih dalam proses promosi besar-besaran.. kalau tak beli untuk diri sendiri, boleh pilih2 untuk keluarga, rakan2.. atau saudara mara ye :-)

oklah.. kita cerita pasal tajuk yang sebenar.. raya idulAdha.. alhamdulillah, rezeki Allah bagi, aina berkesempatan balik raya kat kelantan tahun ni.. lama betul tak balik sana atas kekangan yang tertentu.. jadi gunakan kesempatan yang ada untuk ronda2 dan jalan2 sakan kat bandar Kota Bharu yang dah berbeza dari dulu, selain menjenguk tok ayah dan nenenda serta saudara mara yang lain.. sangat seronok lagi bila insyirah dapat hadiah baju + stokin + cekak rambut cantik dari auntie lieza dan ummi ayah bermurah hati untuk beli car seat yang baru :-) anyway tq mak long tini sbb sudi bagi hadiah neck pillow yang comel dan buku2 yang cantekkk :-) bagi yang duk kat kelantan, bolehlah jenguk2 kedai mereka a.k.a bargain berriesee yang sgt bnyk barang, dan bagi yang tak dapat ke kelantan.. order saja secara online ya!

ok.. .sampai sini dulu.. maha dah nk berlangsung.. jemput datang sume ye... mmg menarik sgt2.. sambutan kali ni dibuat besar-besaran..

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates