Wednesday, May 02, 2012

Alhamdulillah... syukur :-)


Assalamualaikum dan selamat pagi rakan-rakan pembaca semua :-)

Alhamdulillah, Allah beri saya kesempatan untuk mengecap nikmat hidup hingga ke saat ini. Syukur dan gembira rasanya hati bila tanggal 2 Mei 2012 saya masih lagi dapat bernafas menghirup udara segar di pagi hari. Tambahan bila ada abang dan anak di sisi.

Bulan Mei tahun 2012 ni banyak memberi berita gembira kepada saya. Hari ni jam 3.00 petang saya dilahirkan.. dan seminggu lagi saya akan memiliki sesuatu yang diperjuangkan selama 7 tahun kebelakangan ini. Akan datang, ada lagi peristiwa yang akan mengiringi, syukur alhamdulillah.. :-)

Pagi ni, dalam perjalanan ke pejabat, ditemani slot motivasi pagi di radio ikim.fm, terkenang kembali saat-saat dari kecil, remaja dan kini meningkat dewasa orang di sekeliling membuat pelbagai aktiviti istimewa khas untuk menyambut hari lahir saya. Saya masih ingat mak masak makanan kegemaran sy, datang bersama ayah dan adik-adik di hujung minggu di asrama waktu bersekolah di sekolah menengah dahulu. Juga sewaktu disambut oleh adik-adik yang di bawah jagaan saya sewaktu di asrama dulu.

Bila masuk ITD di Kelantan, lain pula cara adik-adik dan kawan-kawan buat surprise birthday party untuk saya. Dibaling tepung, telur kampung dan bedak... hehehe.. macam-macam :-)

Terima kasih mak ayah, terima kasih adik-adik, terima kasih sahabat dan semua kawan-kawan, terima kasih adik-adik yang pernah satu dorm dan rumah dulu :-)

Sekarang dah menginjak dewasa, dah berumahtangga, dah ada yang punya dan dah ada anak, lain pula caranya.. :-)

Terima kasih buat abang tersayang atas hadiah yang diberi :-)

Dan.. walaupun saya tau saya tak berkesempatan untuk buka fb hari ini kerana dah kena block, terima kasih banyak-banyak atas ucapan dan ingatan semua.. i'm really appreciate it ;) saya akan cuba reply semua ucapan insyaAllah :)

Terima kasih Allah ... :-)

Assalam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates