Thursday, August 09, 2007

alhamdulillah...

setelah sekian lama saya bertanya dan meminta tlg, akhirnya wardah setuju untuk tlg upgrade kan blog saya ni ke 3 column.. makaceh2.. hehe. bile gaknye saya leh jadi seorang yang kreatif dan pandai explore internet? dulu bos saya pun pesan suh rerajin explore internet, malangnya sifat saya yang static tak pandai nak explore.. sudahnya saya wat kerja pun hasilnya lebih kurang sama.... jarang sekali dapat idea baru..

ari sabtu lps saya mula kembali belajar, dah lama bercuti ( dalam sebulan lebih ) perasaan bercampur baur. hepi rsnya sbb nak cepat2 habiskan studi ( kepenatan heheheh ), malas2 ckit pun ade hehhehe... belajar network, fuh... kena catch azim ngan kengkawan lain ni.. hehe.

ari isnin ngan selasa lepas aina tak masuk opis, dapat rezeki ikuti kursus admin + developer lotus notes, bestnye... bnyk perkara br yg aina dpt belajar. dpt kenal dengan en shahril dr interxs mmg best, seorang yg rendah diri walaupun bnyk ilmu. thanks a lot!. sepanjang dua hari kursus tu pun best gak dpt masuk menara IBM, kenal tv3 dan juga OU ( yang selama ni merasa nak masuk tp bila masuk biasa je hehe )

semalam mc, bukan sebab pe terjangkit demam ngan ati. musim pun ye gak. tekak rasa kering, selesema sampai ke kepala sakitnya... itulah kalu tuhan dah tarik nikmat... baru skit je tu.... ari ni masuk kije cam biasa, walaupun rs tak selesa coz selesema lum hilang tp redah je la... berjam lamanya meeting hrmis kat jpa, rs puas hati dpt jupe ngan pihak bertanggungjawab hrmis ni, so pasni mardi leh pakai hrmis je la ek... menggantikan sistem2 sediaada huhu....

note : hati tengah pening + risau ni... bos dh nak sambung belajo ... :-(

4 komen blog nie:

wardah said...

Hmmm..rupanya selesema saya ni berjangkit dari awak la ye? hehehe

norulaina said...

hehehe... sori ma.. sy pun jangkit ngan org lain ehhehehhehe

Unknown said...

heheheh xadil ni..sy pun nk jdkn 3 colum huhuhuhu..xadil..xadil..

norulaina said...

wardah.... der org jeles hehe.... ;-)

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates