Friday, October 17, 2008

petua utk perempuan @ isteri....

sonok hati ni sbb sejak post tajuk semalam bnyk respon positif yg aina dpt drpd pembaca. thanx a lot and hopefully dpt ilmu yg diberi & dimanfaatkan oleh kita bersama insyaAllah.. :-) lagi seronok rasa hati bila baca entry abe mie nie yg khusus utk aina... terima kasih bnyk2 ye abe mie :)

abe mie and his son, umar

rasanya ramai yg tak kenal sape abe mie ni sbnrnya.. beliau adalah abang sepupu sulung kami cucu-cucu nenda dan tok ayah sblh mak aina. kbtln aina mmg tak ada abg jadi mmg aina manja ngan abg2 sepupu ni hehe.. tak perlulah aina cakap lebih2 lagi, kalu nak lbh mengenali beliau dan isteri (kak tini) bolehlah terus ke website mereka di sini dan sini.

ok berbalik pada tajuk asal. terima kasih sekali lagi utk abe mie dgn entrynya itu, mmg aina akui sebagai seorang perempuan yang baru bergelar seorang 'isteri' mmg banyak perkara yang perlu dipelajari. samalah juga dgn dear, kami setiap masa akan terus belajar dan belajar utk perbaiki hubungan dan segala yang perlu utk rumahtangga ni. konsep kami mudah, belajar sehingga ke nafas terakhir, so hopefully semua tu dapat mengeratkan tali hubungan dan keutuhan rumahtangga ni :)


haa.. agak2nya gambar buku apalah ye agaknye ni? hehe... utk semua pembaca setia, tentulah tahu aina seorang yang suka membaca kan? tp sekarang ni masa agak terbatas dengan kesibukan yg ntah dari mana dan apa ntah.. walauapapun still nak bagi readers semua tau tentang 2 buku kesayangan aina, yang dah beberapa kali baca dan masih cuba untuk praktikkan kesemua petua2 dalamnya, iaitu buku 77 Tips Melembutkan Hati Lelaki dan Kado Pernikahan Untuk Isteriku.

buku pertama mmg bagus, simple tapi padat dengan petua yang senang untuk dipraktikkan, aina mmg sarankan tiap isteri beli, baca dan praktikkan :) sure suami sayang kamu hehe! buku kedua pulak aina sarankan dibeli oleh kaum2 hawa sejak anda bergelar gadis lagi. maknanya yg dh bergelar isteri lglah digalakkan, kan? bnyk ilmu agama tentang rumahtangga yang boleh diperoleh daripada buku ni. terima kasih kpd sahabat yg kenalkan aina dgn buku ni. banyak manfaat yg aina peroleh drpdnya :)


dan kepada sahabat2 lelaki dan kaum suami, apakata anda beli dan hadiahkan 2 buah buku ni utk teman wanita, tunang atau isteri anda..... doa2kan semoga dibaca dan dipraktikkan insyaAllah untuk kesenangan dirimu juga :)

dan untuk rakan2 bergelar seorang perempuan dan isteri, jadikanlah dirimu isteri yang paling terbaik utk suamimu... apalah salahnya jika disematkan azam dalam diri untuk menjadi isteri yang terbaik di dunia dan akhirat suamimu insyaAllah azam itu akan diiringi rahmah dan dipermudahkan olehNya dalam menunaikannya ameenn .. selamat beramal :)

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates