Monday, November 10, 2008

ke mana menghilang?

salam semua readers yg disayangi, maaflah sbb dh lama tak update blog. mmm ke mana ye agaknye saya hilangkan diri? ofis dekat seminggu tak masuk, blog & fp tak update, dan semua2 yg sewaktu dengannya... maafkan saya, tapi ke'senyap'an saya bukan ke mana, tapi nikmat kesihatan saya ditarik sedikit, keadaan saya tidak mengizinkan sejak 2 minggu lepas dan akhirnya saya warded kat hospital ... alhamdulillah sekarang dah beransur pulih, thanks a lot to my hubby, my parents and famili :) thanks juga kepada mereka yang melawat dan mengambil berat bertanya kabar :)

rindu sgt kat blog ni.. dh lama x update kan hehe.. actually before tak sihat ari tu bnyklah jugak yang berlaku. semuanya dah diceritakan kat entry2 sblm ni, tinggal 2 cite jer... tak pe la dah lama pun, tapi untuk sume readers saya masukkan juga dalam entry kali ni ye.... ape lagi kalu bukan cite psl raye kat MARDI hihi :)

raya peringkat IS dan MARDI tahun ni agak meriah, mana tidaknya kami dapat recharge corner baru, siap ade air terjun lagi ;) dan sambutan hari raya peringkat MARDI pun tak kurang hebatnya bila disertakan sekali sambutan acara Mini MAHA. bagus juga idea utk jadikan tapak ekspo kekal pertanian tu sebagai tapak utk adakan acara2 sampingan lain selain MAHA, ko tak bahaya gak ek... tinggal bangunan dan tapak lama2.. dua tahun sekali baru pakai hehehe...

oklah tak leh nk tulis panjang2 sbb bnyk keje lg yg harus diselesaikan malam ni.... so tgk je la gamba2 yg ade yeee.... :)




note : klik kat gambar utk paparan lbh jelas ek..... ntahla nape bila combine gamba je jadi blurrrrr.... huhu

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates