Friday, March 11, 2011

Cuti sekolah

gambar meja ofisku sekadar hiasan.. :)

Hari ni hari jumaat, jalan menuju ke tempat kerja masih spt biasa, namun terasa bahang ibu bapa yang ada anak2 kecil yg masih bersekolah. Bukan apa, masa kecil2 dulu, cuti sekolah waktu yang paling ditunggu, mesti balik kg paling kurang 4 hari.

Sbb balik kg mmg best.. hehe

Jumpa sepupu.. semua berkumpul kat umah mek dan tok ayah..
Sekarang masing2 dah besar, mak ayah dah mula rasa hilang rasa hangat nk balik kg bila aina dh mula kerja.. adik2 dah masuk u.. masing2 cuti tak sama, ada yang bole cuti, ada yang masih periksa, ada pula tak boleh cuti..

Masing-masing terasa seperti jauh.. tapi alhamdulillah kini, masing2 cari alternatif untuk cari peluang berkumpul, tak kisahlah kalau x dapat balik kg, sbb ada yang dah kawin (aina lah tu) dan ada komitmen sendiri..

Jadi, next week, ibu bapa yang ada anak kecil balik kg, kami sekeluarga pula akan bercuti insyaAllah.. dapatlah aina hirup udara luar yang nyaman, keluar dari kesibukan kerja dan studi..

Dan.. tak sabar nak tunggu lusa.. nak berehat, sbb hati rasa tak tenang kelas esok ada test.. doakan aina dapat jawab ye..

Note ummi : happy dgr kabar mak long getting better, berharap dapat berjumpanya satu hari nnti.. and a lot of thanks to abang tolong jagakan insyirah.. sehari shift utk esok tu.. nnt syg belanja makan eh ;-)

Salam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates