Wednesday, May 04, 2011

Sudah meningkat usia..

salah satu kad menawan hati yang diterima..

Baru sahaja pulang dari bercuti di kampung, alhamdulillah selamat sampai walaupun hari lahir disambut dengan seharian hingga malam di atas jalanraya..
2 Mei 2011... tarikh keramat usia meningkat dewasa.. semoga aina pun semakin matang dalam mengharungi hidup yang penuh dugaan dan cabaran ini..
Terima kasih tak terhingga buat semua yang sudi mengingati dan memberi ucapan tahniah dan sebagainya.

Minggu ni paling genting, penat pulang ke kampung masih belum hilang, kepala pula terpaksa dibahagi, memikirkan tentang hal2 semasa.. kerja, dan juga study.. tak sabar rasanya menunggu hari esok, menduduki peperiksaan akhir yang dijadualkan jam 9 pagi di UTM jalan semarak.. doakan agar aina tenang dan dapat jawab soalan dengan baik.. walaupun rasa gundah kerana masih tak sempat untuk ulangkaji..

Alhamdulillah rasa syukur kerana urusan kerja yang penting, dapat kerjasama daripada pihak pengguna supaya projek yang perlu dibentangkan perlu dibentang pada minggu hadapan, lega rasanya semua kerja-kerja programming telah siap..

Huhh.. macam mencurah perasaan... tapi di mana lagi kalau bukan di diari maya ini.. :)

Oklah.. sempena hari lahir aina.. rasa berbesar hati nak berkongsi kegembiraan dengan semua.. maka kami di Butikna dengan rasa rendah hati dan kesyukuran membuka tirai tahun 2011 dengan memberi tawaran hebat sempena hari lahir kami... hari lahir aina 2 mei, hari lahir abang 18 jun, dan hari lahir insyirah 4 julai.. maka tempoh tawaran hebat jualan kami akan dijalankan sepanjang tempoh itu, 2 mei hingga 4 julai 2011.. jemputlah singgah dan beli belah ye..

Dan.. sempena hari ulangtahun kami juga, berbesar hati menjemput rakan taulan pembaca blog ini untuk menjadi reseller produk yang semakin laris, ABM Collagen.. aina masih mengambil masa untuk memasukkan entry tentang testimoni2 hebat pelanggan yang mengambil makanan tambahan ini.. kepada mereka yang mencari produk hebat bagi umur 15 tahun ke atas, bolehlah mencuba produk ini. Dengan penggunaan teknologi stem cell terkini, ekstrak buah2an ini pasti dapat mengubati masalah2 yang dihadapi insyaAllah.. :)

Ceria2 selalu ye.. :)

Salam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates