Thursday, January 19, 2012

Hati ibu.. Hati bapa..

Mesej Puan Haza di fb KIM
(sila klik untuk membaca lebih jelas)

Ini mesej Puan Haza, owner produk Lunatots cawangan Putrajaya di fb Kump. Ibu2 Menyusu. Syahdu saya membacanya. Jujur saya tabik kepada semua suami (termasuk abang) yang berusaha untuk mencari ilmu tentang breastfeed, mencari ubat-ubatan dan produk kesihatan tambahan seperti Maajun Anggun Bistari dan ABM Collagen untuk isteri-isteri mereka.

Saya pernah mendapat panggilan daripada seorang ayah, mencari beg penyejuk susu ibu, saya dengar suara isterinya yang baru sahaja beberapa hari bersalin di sebelah. Saya pernah juga mendapat panggilan daripada seorang suami yang mencari produk untuk membantu isterinya sihat kerana tidak sampai hati melihat keletihan isterinya. Saya sangat kagum! :)

Kepada mereka yang tidak merasa atau tidak terbuka lagi hati dan minda para suami dan bapa, jangan anda sedih, jangan anda risau, percaya Allah itu Maha Memberi, berdoa banyak-banyak agar perasaan itu timbul di hati suami kelak. Semua ini perkara baru untuk kita dan mereka, pandai-pandailah kita mencari jalan menambat hati mereka, ye! Suatu hari, mereka akan tau tidak akan luntur ego hanya kerana hal2 begini ;-)

Nota Ummi : terima kasih, abang! :)

Assalam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates