Wednesday, July 18, 2012

Join seminar celik momz

Alhamdulillah, dalam 'keriuhan' melayan diri sendiri yang tak berapa nak keruan dek alahan yang agak 'best' hehe.. Allah beri kekuatan dan kesempatan untuk hadirkan diri ke seminar celik momz anjuran assohwah.com.

Seronok.. kali pertama dapat berjumpa dengan Prof. Dr. Muhaya dan anaknya, Dr. Atiyah dan ibu-ibu yang positif-positif. Banyak ilmu bermanfaat dapat dipelajari dan rasa diri bertuah kerana kesempatan yang diberi. Cuma agak terkilan tak bawa abang dan Insyirah bersama, kerana tidak tahu kami para isteri dapat bawa suami bersama. Takpe.. saya akan usahakan untuk bawa abang pada Seminar Bahagia dan Membahagiakan pada bulan Oktober nanti, InsyaAllah.. semoga Allah beri saya kesihatan yang baik dan kekuatan untuk hadir ke seminar tersebut.. amin.. ya rabb.

Banner Seminar Bahagia & Membahagiakan seperti berikut..
Recommended untuk semua hadirkan diri, tak kira siapa anda. bujang, dah berkahwin dan apa jua status.. ilmu yang diberi pasti bermanfaat pada diri.

Untuk pendaftaran dan maklumat lanjut, layari website assohwah.com ok.. pastikan daftar secara berkumpulan sebelum 12 september 2012 untuk tawaran harga menarik ok.. (saya tak dapat apa-apa komisyen pun.. sekadar menyebarkan perkara baik untuk dikongsi bersama heehehe... )

Assalam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates