Thursday, July 29, 2010

Wajah baru lagi...

Salam semua...

Alhamdulillah.. akhirnya dapat juga mencuri masa untuk mengupdate latar blog.. sejak minggu lepas diberi amaran oleh provider latar belakang akan jadi putih suci... mula2 nk tukar juga.. tp lama2 pk.. warna putih sesuci salju sejuk memandang kadang nampak macam ada yang tak kena jee... Jadi curilah sedikit masa yang ada untuk update seadanya hehe..

Kesibukan melanda akibat pertarungan dalam diri mengejar masa.. almaklum puasa bakal menjelang, nak mengganti puasa pun rasa risau bnyk benda, takut pula nanti menjejaskn kompetensi kerja sewaktu puasa nanti.. didoakan kita semua dapat kekuatan untuk menempuh bulan yang penuh barakah namun mencabar yaa.. insyaAllah besar ganjarannya! :)

Banyak benda yang nak dikongsi, cuma tak berkesempatan menulis.. lain kali bila ada kesempatan lagi aina akan sambung yee.. harap2 kalian suka dgn tema template blog kali ni.. sbb aina pun suka... bunga-bungaan yang berwarna warni menceriakan kehidupan insyaAllah.. :-)

Terima kasih atas support anda.. jumpa lagi..

Nota : untuk pelanggan setia n baru butikna... sila ambil perhatian bahawa tiada penghantaran by hand ke lokasi anda untuk tempoh bulan Ramadhan dan Syawal.. Penghantaran by hand akan terakhir adalah pada 6 Ogos 2010, akan disambung kembali pada 11 Oktober 2010. Untuk penghantaran by pos dan ambilan di showroom atau lokasi tertentu sahaja akan dibuat.. (mohon kerjasama untuk memberi peluang kepada pemilik butik menjalankan tanggungjawabnya sebagai muslimat yee..)

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates