Sunday, January 23, 2011

hadiah istimewa ..

hari ulangtahun perkahwinan aina dan abang dah lepas, tapi kehangatan tu masih terasa.. utk kami suami isteri semestinya Alhamdulillah :) cuma untuk orang sekeliling.. pertanyaan daripada adik, sahabat dan rakan taulan membuatkan aina ingin berkongsi hadiah istimewa yang aina dpt dr abang.. gambar kat atas tu lah jawapannya.. Edisi Istimewa Aku Terima Nikahnya hasil gabungan tiga novel Ustaz Hasrizal.. pertama kali aina baca buku novel Aku Terima Nikahnya di rumah sepupu abang, ain, hati rasa terpaut.. bila baca iklan dalam majalah Solusi dan blog ustaz, lagilah terasa ingin memiliki naskhah istimewa tu.. alhamdulillah akhirnya dapat juga dari abang.. terima kasih banyak2 abang.. really appreciate it! :)

baru sempat baca sebahagian isinya, sangat berbaloi... malah rasa nk beli lagi untuk dijadikan hadiah buat mereka yang masih single dan available, single but not available, yang baru berumahtangga, malah yang telah lama berumahtangga.. dengan adanya pengkarya sebegini, marilah kita sama-sama menyokong mereka demi untuk mencorak kembali kehidupan kita ke arah islamik sejati.. aminn..

sebenarnya ada lagi satu soalan, secara kebetulan ramai pula yang bertanya begini.. "best ke bercinta lepas kahwin?" ".. mcmana aina tau itu jodoh aina? " jawapannya.. ada dalam buku yang aina dapat tu.. dan cerita tentang pertemuan aina dan abang akan aina ceritakan dalam episod blog akan datang ye, InsyaAllah.. :)

Nota : Alhamdulillah, sangat tenang dan bahagia dengan jodoh Allah.. :)

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates