Monday, April 15, 2013

Ummi mula kerja!

Salam,

Hari ni, 15 April 2013 dengan rasa berat hati tinggalkan Athiyyah pergi kerja. Ye... kerja. setelah 2 bulan lebih bercuti bersalin...

Perasaan..? bercampur baur, kerana sudah 3 hari tak cukup tidur.. Athiyyah betul2 merajuk, malam berjaga, siang tidur lena tak kira apa yang berlaku. Kali pertama bawa kereta setelah hampir 10 minggu bercuti daripada memandu, memang terasa pelik bercampur pening hihi..

Saya, masih lagi bersangka baik dengan kebanyakan orang, semoga perasaan sangka baik ini berpanjangan hingga bila-bila...
Tapi sepanjang perjalanan saya terfikir, alangkah bahagianya kalau saya dapat capai impian yang satu itu... yee... saya bertekad untuk mencapai impian itu satu hari nanti! supaya saya tidak terbelenggu dengan keadaan terpaksa dan perasaan yang bercampur baur ini.. dan saya bertekad untuk berusaha ke arah itu,  InsyaAllah :)

Assalam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates