Wednesday, January 08, 2014

Salam tahun baru 2014 Masihi

Planningg... planning... :)

Assalam,

Lama sudah blog ni tak diupdate, Banyak cerita nak tulis, tapi tersimpan sbg draf saja.
Aduhai..teruk benar rasanya.

Boleh tak azam baru nak update blog sekerap yang mungkin....hehe. InsyaAllah, untuk anak-anak tersayang moga blog ni dapat dibaca selalu agar ummi sudah tiada.

Tahun 2013 telah berlalu, terasa masa amat pantas.. hasrat untuk mendapat baby baru tercapai, dari sudut kerjaya pula, agak kurang puas hati kerana projek yang disandang akhirnya ditangguhkan oleh kerana demand customer yang tersasar daripada objektif asal. Rasa tahun 2012 lagi mencabar + sibuk dengan 13 projek yang jawatan2 yang disandang.

Pengalaman yang menarik dapat jadi ketua tempat mengundi untuk PRU 13, pegang jawatan sebagai KTM kali kedua selepas PRU 12 lepas. Mungkin kali terakhir berkhidmat untuk PRU kerana ayah akan bersara tahun ini, saya pun tak pasti..

Tahun 2014.. banyak azam baru... dari aspek kerohanian, emosi, mental, dan juga kewangan.. cuba untuk jadi yang terbaik untuk suami, anak-anak, mak ayah dan keluarga insyaAllah..

Semoga Allah memberi kekuatan dan ketabahan menempuhi liku2 dan ranjau kehidupan akan datang..Aminn Ya Rabbal 'Alaminn..

Assalam,

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates