Saturday, May 03, 2008

3 Mei 2008...

syukur alhamdulillah, hari ini dapat juga saya siapkan misi saya.. hehe.. menyediakan hidangan pulut kuning + rendang ayam. walaupun tak sesempurna target saya, tapi mendapat pujian kalangan mereka yg merasa itu sudah cukup untuk saya mencuba buat kali kedua satu hari nnt utk perbaiki silap itu hehe.. :-)

seperti biasa, setiap minggu pagi hari sabtu saya tentu akan dapat panggilan drpd famili. tak kisahlah drpd mak atau adik2.. sama jugalah dgn pagi hari ni. pagi2 (dh nak ke tengahari dh pun hehe) ati dah tel tanye bila nk balik umh... oowh... ms tu belum siap lg apa yg sedang dimasak.. rupenya ada 'sesuatu' menanti di rumah hehehe...


hadiah daripada aru dan ati...

sampai kat umah dalam area jam 2 ptg, akhirnya 'sesuatu' yang dinanti tu akhirnya terjawab juga. lepas melayan aru dan ati berborak akhirnya diorg beri satu beg kecil molek.. rupenya nak diberi hadiah sempena umur aina yg dah meningkat :-) thanks a lot for da present.. i'm very appreciate it hehe.. :-) tak sabar nak gayakan baju tu, tp nk tunggu tunjuk pada dear yang jauh tengok dulu :-)

sebelum tu kelmarin balik sahaja dari kerja terkejut tgk ada 'sesuatu' atas meja solek. alhamdulillah, rezkiku luas tahun ni bila rupanya dua bungkusan itu hadiah pemberian kawan serumahku yang baru, dayah. buat pertama kali merasa kek dari kedai kek terkemuka, dan juga satu pack 'eye musk' yang mmg ku hajatkan utk dibeli sekian lama hehehe.. thanks dayah..

pemberian dayah, housemate...

mm.. malam ni ada cerita best, enigma cinta slot cerekarama di tv3... nk tgklah kejap.. kepada semua yang meraikan hari ulang tahun, selamat menyambut hari ulang tahun, didoakan kalian sihat walafiat, dimurahkan rezki, dikurniakan rahmat mawaddah dan aman sejahtera, ceria dan bahagia selalu.. namun harus diingat ia petanda bahawa usia kita semakin meningkat, semoga ia dapat memberikan kita satu semangat untuk menjadi seorang yang lebih kuat dan matang, serta lebih dekat dengan-Nya... ameen....

note : tak sabar rasanya nak masakkan pulut kuning + rendang ayam utk dear satu hari nanti! :-)

4 komen blog nie:

tini said...

Selamat hari lahir dari kami di Seremban. Jemputlah ke rumah, nanti kita celebrate.

tini said...

opps lupa lawatlah kami di angelsofourlife.blogspot.

tiffany said...

happy birthday kak na!!!

norulaina said...

ibu : ma kaceh.. bestnye panggilan ibu.. hehe

tiffany : ma kaceh wish.. :-)

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates