Thursday, May 15, 2008

baru.. baru .. dan baru... :-)

hari ni, malam ni, tiba-tiba tergerak hati untuk menukar tajuk blog ni. sebenarnya dah lama aina nak tukar, rasa tak sesuai pulak sejak bertukar status tapi blog ni seolah masih 'sendiri'.. bagi yang mengenali aina, tentu sahaja tahu aina mmg sukakan nama pendek, walaupun bukanlah se-kreatif manapun orangnya, tapi tetap mencari nama yg sesuai sbg pengenalan diri.

dulu... saya suka pakai na's... ade dua maksud tersirat kat situ.. kalau saya letak kat barang2 saya, maknanya Norul Aina Punye.. dan kalau dalam tulisan biasa atau pengenalan biasa saya bermaksud nama penuh saya.

oklah berbalik kepada tajuk blog yg baru ni, saya berharap semoga dgn nama baru ni, kehidupan saya dan keluarga akan lebih selesa, lebih dirahmati, lebih aman, damai, tenang dan doakan yang terbaik utk kami... masih lagi mengambil nama lama, 'nas' ditujukan kepada nama penuh saya, manakala 'zad' singkatan kepada nama hubby, izad... so hope u'll enjoy my blog in the next post okey!

2 komen blog nie:

Anonymous said...

izzati stays in kajang right? n her ex husband is in ampang.. so u r her sister..

norulaina said...

she's not married yet

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates