Wednesday, May 21, 2008

Selamat hari guru!

Salam semua... rasanya masih belum terlambat utk aina ucapkan selamat hari guru kepada seluruh insan yang bergelar guru .... kepada hubby, mak ayah, makcik2 ku, sepupu2ku, rakan taulan yang bergelar guru dan bakal menjadi guru, jasa kalian amat besar dalam mencorak keperibadian dan sahsiah saya dan seluruh insan yang bergelar 'manusia'... Khas utk cikgu tersayang, Pn Norfadhilahwati Mohammed, jasa beliau amat besar kepada aina.. tidak pernah mengenal erti jemu mengajar di darjah 6, daripada seorang yang tidak ketahui apa2 sehingga mampu mendapat markah yang tinggi dalam periksa UPSR..

Hubby bersama dengan salah sorang cucu pelakon terkenal ..
cehh.. sempat lg tanye background student hehe

Khas juga utk hubby, semoga dapat menjalankan tugas sebagai seorang guru yang berdedikasi, bertanggungjawab mendidik anak bangsa menjadi orang yang berguna kelak. Hari ini aina terpaksa mengambil cuti memandangkan kesihatan yang tidak mengizinkan, bangun dari tidur sempat pulak membelek2 gambar dalam kamera yang hubby ambil waktu beliau jalani latihan di salah sebuah sekolah di utara bulan lepas. Rasa bangga melihat gambar2 tu bila kenangkan beliau akan menjadi salah seorang pendidik :-)

Mm... hari ni perlu berehat secukupnya, perlu dapatkan tenaga, pagi2 esok kena mengadap big bos utk kali kedua, dan masih banyak perkara yang perlu diselesaikan menjelang pertengahan tahun ni!!! Cepatlah sembuh wahai puan aina... apapun seharusnya bersyukur kerana sakit yang datang itu kifarah kepada dosa-dosaku yang lalu... amin...

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates