Monday, July 21, 2008

Tak sihat lagi...

sakitnya perutku...

Hari ni hajat untuk pergi ke pejabat tertangguh lagi... sesampainya di pejabat cik dayah, saya alami sakit perut... bagus juga kerana dapatlah saya kenal tandas pejabat cik dayah dan pn wardah hehehe.... kerana tidak tahan dan memikirkan situasi pejabat yang perlu turun naik tangga untuk ke tandas, saya ambil keputusan untuk ambil cuti sakit. harap-harapnya sakit ini tak berlarutan kerana esok pagi ada meeting penting yang harus saya hadiri di pejabat.

Sesampai saja di rumah, saya ambil masa untuk berehat... sekarang badan masih rasa lesu dan letih, namun alhamdulillah, mungkin berkat makan pil EPO dan minum air gamat dan madu memberikan kekuatan dan mengurangkan tekanan yang dirasai. bagaimanapun, kata doktor saya harus rehat secukupnya hari ni untuk memastikan saya akan ok dan boleh jalani hari2 seperti biasa untuk esok dan hari seterusnya.. doakan saya cepat sembuh ye.. amin....

Sebelum saya teruskan berehat, nak wish selamat hari lahir kepada housemateku, cik dayah... semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki, peroleh ketenangan, kegembiraan dan kebahagiaan selalu.... dan semoga cepat kawen hehehehehe.... hadiah nntlah kak aina bagi ye.. tak sempat lagi nk beli heheh....

0 komen blog nie:

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates