Thursday, July 31, 2008

masih bekerja....

sekarang jam 7:10 ptg menjelang malam :-) saya masih lagi berada di pejabat.. kat bilik server yg berhawa dingin mengalahkan peti sejuk sejuknyeee.. :-) hari ni terlepas lagi la cite kesayanganku, Ezora, tapi tak pelah nnt ada saja org yg bole dirujuk utk tau episod cite hari ni hehe..

ot saya kali ni adalah melibatkan kerja-kerja memantau kerja-kerja aktiviti integrator ofis saya berjalan dengan baik dan sempurna di server yang baru. peralihan server perlu dibuat secara teliti agar tiada apa-apa kesan negatif berlaku terutama apabila melibatkan data dari server yang pelbagai dan kuantiti yang banyak serta data yang tergolong dalam kategori kritikal. puas rasa hati bila semuanya berjalan dengan baik tanpa sebarang kesan negatif, tapi akan berapilah hati sekiranya tidak berjalan seperti yang dijangka kerana terlalu bnyk perkara yang akan dihadapi kesan daripada ketidakmampuan aktiviti yang dirancang tidak berjalan dengan baik! teringat pulak cite pemusnahan bom kat tambun perak jun lepas hehehehe...

entry kali ni saya nk bercerita tentang keseronokan saya membawa sahabat saya, pn wardah dan rakan serumah saya, adik dayah pegi makan sate kajang, .. 25 hb julai yang lepas...

inilah housemate yg manja dan come... adik dayah..
(dah berpunye yeee.. tlg gitau hehe)


saja mengajak mereka makan, ada dua sebab yang saya rangkumkan bersama kenapa saya memilih untuk belanja mereka2 ini hehe.. sebab pertama belanja makan cik dayah sempena besday dia yg ke ?? ... dan sebab kedua kerana nak belanja pn wardah yang dah mula pandai teringin2 ni.. hehe


pn aina dan pn wardah..

saya sangat bersyukur dapat bertemu pn wardah, lama betul beliau tak saya ketemu. ye la, masing-masing skrg sibuk dgn pelbagai komitmen. kelas pun tak sama sem ni. so selalu bertemu di alam cyber je la kami ni... thanks a lot wardah, for being my bestfriend, i'm very appreciate it! :-) hopefully pn wardah gembira dan puas hati akhirnya hajat tertunai yee.. tapi.. she's still have 1 job to do to me.. promise me... heheheh... sempat jugak saya membelek2 blog pn wardah.. terima kasih atas penghargaan itu puan! hehe...

suapan terakhirkuuuu....

oklah.. jam dah menunjukkan pukul 7:27pm.. dah tiba masa untukku buka puasa dan lihat prestasi aktiviti integrator kami.. :-) selamat berbuka puasa...

note : bulan rejab tinggal lagi dua hari.. sama2la kita manfaatkannya yee...


4 komen blog nie:

wardah said...

ALAMAK....apa lagi satu 'job' tu?

norulaina said...

hehehe... sendiri mau ingat lee.. :-)

sue said...

salam aina..

sampaikan salam saya sama yg bertudung hitam itu yer.. ;)

selamat hujung minggu ..

norulaina said...

w'salam..

ye insyaAllah..

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates