Monday, August 25, 2008

Iman Saffa Mohd Borhan

Rasanya belum terlambat lagi untuk aina wish tahniah kepada sahabat aina, Pn Norzalina (Ina) kerana selamat melahirkan baby nya yang pertama, Iman Saffa Binti Mohd Borhan..

Pn Aina & Pn Ina
sewaktu majlis meraikan aina sebagai pengantin baru yang lepas

Ina rakan sepejabat aina, dikenali juga kembar aina walaupun kami sendiri sampai sekarang tak pasti di mana sebenarnya persamaan antara kami.. tak kisah la walau apapun persamaan antara kami, tapi aina banyak belajar daripadanya.. alhamdulillah dapat seorang sahabat yang baik sepertinya.. dan semoga tempias beliau dapat baby ni akan terkena kat aina satu hari nanti insyaAllah... ameeennn... :-)

Lena diulit mimpi...

Walaupun tak berkesempatan untuk melawat beliau dan baby kerana kesihatan saya yang tidak berapa baik, alhamdulillah dapat juga aina tatap wajah cute baby Iman yang mmg come melalui kiriman email oleh kak ida, rakan sepejabat kami.

Tgk tu lebatnye rambut dier...
Comenye muka dier... geram aunty tgk hehehe

So kepada Ina, selamat berehat dan berehatla sepuas-puasnya ye... nnt nak masuk keje.. rindu dan tak saba nak jupe awak dan baby.. insyaAllah nnt kita jupe ye.. dapatlah saya tatap wajah baby dekat2 bila awak pulang kl nnt hehehhe...

2 komen blog nie:

tini said...

btl la na.. dia mmg mcm awak. mcm adik ah pon ada.. :)

norulaina said...

hehe.. ye ko? heheh.. kitorg sampai loni duk pk gapo la hok sama.. tp sume org kata kembar hehehhe :-)

Copyright © 2015 Nasnizal's Sweet Love..
| Distributed By Gooyaabi Templates